2007年5月7日星期一

[转歌词]来吧,甜蜜的死亡

转自紫色藏马的blog

http://wingedboy.blogbus.com/logs/5214905.html

话说,我也是对这首歌印象很深呢......

I know, I know I've let you down 我知道,是我让你失望了。
I've been a fool to myself 我曾经是多么的愚蠢
I thought that I could live for no one else 我曾以为我可以自己独立的生活下去
But now through all the hurt & pain 如今,经历过一切伤害与苦痛之后
It's time for me to respect the ones you love mean more than anything 我应学会尊重——你的所爱高于一切。



So with sadness in my heart 所以,带着心中的哀伤
(I) feel the best thing I could do (我)感到我所能做得最好抉择
is end it all 是结束这一切
and leave forever 然后永远的离开。
what's done is done it feels so bad (我所)能做的事全都做过之后感觉是这么差
what once was happy now is sad 曾经的幸福已成悲哀。
I'll never love again 我将永不言爱
my world is ending 我的世界已经终结。


I wish that I could turn back time 我希望,时光可以回转。
cause now the guilt is all mine 因为现在一切的罪恶都是我的
can't live withoutthe trust from those you love 没有你的所爱的信任,我无法生存。
I know we can't forget the past 我知道,我们无法忘记过去。
you can't forget love & pride 你无法忘记爱与荣耀
because of that, it's killing me inside 而这些,让我痛不欲生。

It all returns to nothing, it all comes tumbling down. tumbling down. tumbling down 一切的一切,都归为虚无。所有的一切都在坠落、坠落。

It all returns to nothing, 一切的一切,都归为虚无。

I just keep letting me down, letting me down, 我所感受到的只是消沉,消沉。

letting me downIn my heart of hearts 在我的内心深处,

I know that I could never love again 我知道我已永失我爱。

I've lost everything, everything 我已经失去了一切

everything that matters to me,matters in this world 这个世界上与我相关的一切。

歌词按内容已经完毕了......但是歌是7:56的..........后面一直在重复:

It all returns to nothing, it all comes tumbling down. tumbling down. tumbling down 一切的一切,都归为虚无。所有的一切都在坠落、坠落。
It all returns to nothing, 一切的一切,都归为虚无。
I just keep letting me down, letting me down, 我所感受到的只是消沉,消沉

11 条评论:

吟游疯子 说...

011
这是藏马blog上的吧
是紫色藏马。。。去死团的团长。。。
不是紫色可儿。。。
LZ是在kuso么 - -
另外。。。
来援交吧。。。楼主。。122

hahahaha哈 说...

Komm, süßer Tod
果然是德语.......

匿名 说...

伦家是紫色藏马。。。050

Eggsama 说...

023 里屋老潜水......再加上紫可的抢楼机印象太震撼了...............


023

Eggsama 说...

囧 援交吧...........



以这种方式开始的-.-

匿名 说...

不小心路过小喷油的地盘……

匿名 说...

链这个还是另外一个?

Eggsama 说...

这个吧-.-

Yubao 说...

没听过,下个听听!

她的两个眼圈和七个耳洞 说...

从小哈那里摸过来~
看EVA的时候乱喜欢这歌的,下到之后发现看不懂题目。。。。原来是德语
疯子大人乱BH,感觉我又英勇冲进了里屋众的阵地

hahahaha哈 说...

哎~这年头里屋众泛滥成灾啊~